Ürün İncelemesi#88 / Review#88 : NYX Doll Eye

Merhabalar,

Bugün sizlere Ekim kutusundan çıkan NYX maskarayı anlatacağım. Aslında kısa sürede anlatıyorum farkındayım bunun nedeni ise maskaranın 4-5 kullanımda kurumuş olması! Bu kadarını beklemiyordum gerçekten. Aynı durum iş arkadaşımın başına gelince, aslında stoğa atıp daha sonra kullanmayı düşündüğüm maskarayı hemen açtım ve kullanmaya başladım. Hani zaten kuruysa beni bekleyene kadar kurumasın dedim ve aynı durum benim de başıma geldi.


Alan arkadaşlarında başına aynı şey geldi mi bilmiyorum ama ben bu duruma çok bozuldum! Gerçi ne bekliyoruz ki? 19 liraya aldığımız kutunun içinden tam boy NYX çıkacak ben de onu tepe tepe kullanacak mıyım? Neyse. Bu ay da Lilakutu almış bulundum ancak gelecek olan ürünlere baktıktan ve bu üründen dolayı sanırım bir daha almayacağım. 


Rimel hakkında uzun uzun konuşamayacağım, tek söyleyebileceğim şey, kirpiklerinizi simsiyah yaptığıdır. Onun dışında kirpikleri de uzatıyor ama tam deneyimleyemediğim için diğer özelliklerini pas geçmek durumundayım. Bugün böyle bir yazıyla karşınıza çıktığım için özür dilerim...

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

12 yorum:

  1. Olumlu yorumların yanında olumsuzlarıda yazman cok önemli. Tşk ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Yasemin Teyze:) (Selin'den dolayı size teyze demek istedim c') )

      Sil
  2. aslında ben rimeli beğendim ama içerisindeki ürün çok az çok doğru bir tespit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim, demek ki aslında tam boy olarak azaltılmış numune mi göndermişler acaba:)

      Sil
  3. Ben benimkini hâlâ kullanıyorum. Sizin ki neden böyle oldu ki çok şaşırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa senden uzun süre kullandığını duydum :) Umarım daha da uzun süre kullanırsın :*

      Sil
  4. hayır olsun inşallah diyerek başlayayyım rüyamda seni gördüm ezgicim
    izmirdeki optimumun flormar mağazasında çalışıyormuşsun
    bende gelip senden light of flowers ın terracotta pudrasını alıyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırdır inşallah:) Gerçi son zamanlarda işimden öyle mutsuzum ki geçenlerde Gratis'e başvursam mı diye düşünüyordum, belki de onu hissetmişsindir:)

      Sil
  5. açtığımda kuruydu zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa? Ben en azından bir kaç kez kullanabildim:/

      Sil
  6. Boyle seyler insanın sinirini bozuyor gercekten. Kutuya konulan urunlere daha dikkat edilmesi gerektigini dusunuyorum. Fiyatı uygun diye kuru maskara koymak pek etik gelmedi bana :)

    YanıtlaSil
  7. Bende hala kullanıyorum bir sorun yaşamadım, ama birçok kişi aynı sorundan şikayetçi ise sormak lazım neden böyle olmuş

    YanıtlaSil