Ürün İncelemesi#84 / Review#84 : The Balm Hot Mama

Merhabalar,

Son zamanlarda bahsettiğim bu allığımı yazmadığımı farkettim. Genel bir The Balm Allık dosyası yapmışım ancak buna tek başına bir post hazırlamam gerektiğini geç farkettim.


Adı gibi tam bir "hot" bu allık. İlk aldığımda ışıltılı pek kullanmam ama dursun bir kenarda dedim. Zaman içinde kullandıkça içinde bu altın yansımalarına hayran oldum. Bu kullandığınız zaman bana göre highlighter kullanmanıza gerek yok, o içerisindeki yansımalar o işi çok güzel görüyor gerçekten.


He bana sorarsanız ben bu allığı ilkbahar/yaz aylarına yakıştırırım. Ama bu şimdi de kullanmama engel mi? Tabi ki hayır ama ben bu allığa bakınca ilkbaharı anımsıyorum :)


Kalıcılığı altına sürmüş olduğunuz fondoten ile doğru orantılı. 
Pigmentasyon bakımından bir Instain değil ama tok bir fırça ile mükemmel sonuç yakalayabilirsiniz.
Ten renginize yakınsa eğer, kendiliğinden doğal bir yanaklara sahipmişsiniz edası yaratabilir.
Altın yansımalar, çok ufak olduğu için canlılık veriyor.

Bana göre bu allığı kullanamayacak cilt rengi yoktur. En açığından en koyusuna herkeste farklı bir güzellikte duracağından eminim (:

** Blog için Instagram hesabı açtım, şahsi olarak @knzgrdgn olan instagram hesabımı, @makyaja_ybk olarak yeniden açtım! Bir çok kişiyi takibe aldım ama sanırım bir anda 100 kişi ekleyince bana spam muamelesi yaptı, o nedenle ekleyemediklerimi de en kısa sürede ekleyeceğim. Sizleri de beklerim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Bu pembe altın yansımalı farlara ve allıklara bayılıyorum ben olsam bunu far olarakta kullanırdım kesin:) indirimden alıcaklarım arasına ekliyorum bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farda pembe kullanmıyorum hiç ama şimdi gelecek olan etkinlik için aklıma girmedin değil güzelim :))

      Sil
  2. The balmın en sevdiğim allığı<3 ışıltı allıkları hiç sevmem ama bu gerçekten başka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de hiç sevmiyorum ama bu bir istisna ve kaideleri bozmuyor:))

      Sil
  3. kızlar sonunda bende alacağım bu allıktan=) bende indirimi bekliyorum.. genelde 2 allık kullanıyorum zaten ton farkı yaratarak güzel oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz pişman olan görmedim, gerçi Balm'ın hangi ürünü pişmanlık veriyor :))

      Sil
  4. Hayatımın allığı oldu çok beğeniyorum aşklaşıyoruz kendisiyle :) Beyaz tenlilerde enfes duracaktır. Çok kalıcı gelmedi bana bu tek eksi yönü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondotenin ıslak bitişliyse kalıcılığı çok daha iyi, bence fondoten ıslakken sürersen resmen tene işleniyor:)

      Sil