Blogger Etkinliği#7: 80'ler Makyajı

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil  EceMerveÖzlem ve Selin 5 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Sanırım en çok korktuğum makyaj bu olacak :/ Çünkü hiç bir zaman renkli makyajı kendime yakıştırmadım. Bu sadece makyajda da değil, renkli kıyafetleri de kendime yakıştıramıyorum. Bazen mor trikomu giyince annem "ooo renklenmişsin" diyor. Gerisini siz düşünün :) Neyse şimdi nasıl seçtiğime bakalım:)


Ve en "beklediğim(!)" makyaj 80ler..


Kullandığım malzemeleri gösterdikten sonra, göz zevkinizi bozacağımı düşünüyorum o yüzden isteyenler aşağılara doğru inmeyebilirler :)


Bu Sleek-Candy paletini blog satışından almıştım, hiç bu kadar kullanacağımı tahmin etmiyordum :)

Sleek - Candy Palette
Sleek - Candy Blush
Rimmel London - Match Perfection
Revlon - Brow Kit
Rimmel London - Stay Matte
Cover Girl
Emily Yeşil Kalem
Maybelline - Great Lash
Essence - Lip Liner

Şimdi mükemmel ötesi uyumlu fotoğraflarıma geçelim. Bu makyaj Madonna'dan esinlenilmiştir onu da belirtmek isitiyorum :)





Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

12 yorum:

  1. Wooowww bebegm tam 80lerin ruhunu yansitmissin harikasin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mutlu etmek için söylediğini biliyorum, baksana renk bana hiç yakışmıyor yahu :))

      Sil
  2. 80'lerin disko kızı Ezgi :)) Çok beğendim kendine haksızlık etme lütfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kılavuzu Madonna olanın disko olması normal, bir de Lady Gaga olduğumu düşünün fiyuuu:) Ben rengi yakıştırmıyorum kendime ondan sanırım, çok teşekkür ederim<33

      Sil
  3. göz makyajı başarılıı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerim yaşarıyor, çok teşekkür ederim:*

      Sil
  4. Gözlerine bittim . Geçişlerini harika yapıosun bi ben kaldım beceremeyen .
    Çok şeker olmuşsun .
    Ezgi in wonderland :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bak bu son söylediğine bayıldım cidden :))))) En beğenmediğim makyajımda bile yüzümü güldürüp beni mutlu ediyorsun ya ne diyeyim ben sana? Çok çok çok teşekkür ederim! :*

      Sil
  5. Kendine haksızlık ediyorsun oldukça uç noktalarda farlar seçmene rağmen kötü durmuyor 80ler de ki disko kızları gibisin saç ve kıyafetleride ayarlasan tamam yani tam konsept partilik! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perma olaydı iyiydi, 80lerde nasıl modaymış :) Çok teşekkür ederim, çok incesin! :*

      Sil
  6. Bu neon renklere bayılıyorumm ! ay canımm süper olmuş renkler gözümü aldıı ilk bakınca ama çok hoşuma gitti zaten en son alışveriş yazımda bende aldım neon renklerden oluşan bir palet çok çılgıncaa :))

    YanıtlaSil
  7. Perma saçlarla bu makyaj on numara olacaktır kanımca :) renklere bayıldım, 80 lere cuk oturmuş bu renkler!

    sevgilerle

    YanıtlaSil