Blogger Etkinliği#6: Rock Makyajı

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil  EceMerveÖzlem ve Selin 5 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Bu sefer ilk başlarda yapsam da rahatlasam diye düşündüğüm, kendime güvendiğim(öyle sandığım!) bir makyaj çıktı. Bu makyajı lise zamanımda gözlerim kapalı yapardım ve öyle de güzel olurdu ki ben bile inanamazdım :) O derece yani, eski "rakçılardan" kim kaldı şekerim:p

Şimdi nasıl seçtiğime bakalım sonra da fotoğraflara bakarız.



Şimdi kullandığım malzemelerin neler olduğuna bakalım, sonra fotoğraflara geçeriz. :)


UD Naked
Rimmel Stay Matte
Rimmel Match Perfection
MAC Miniralize Dark
MAC Showgirl Eyeshadow
Sleek Flsuhed
MAC Ruj
MAC Technokol Graphblack
Garnier Göz altı BB cream
The Balm Mary Lou
 Maybelline Jel Eyeliner
MAC Zomlash
Revlon Brow Kit
MAC - RT - The Balm Fırçalar

Şimdi gelelim makyaja;

- İlk defa bant kullanarak gözlerimi keskinleştirdim
- İlk defa göz pınarlarımdan aşağıya doğru eyeliner sürüp gözaltımda birleştirdim.
- İlk defa alt dudağımdaki ruju dışarıya sürüp dudağımı büyüttüm.
- İlk defa bu kadar kaş doldurdum, hem kalın hem uzun yaptım.




Ben aslında yaparken çok eğlendim, böyle siyah kalemi sürüp dağıtmak renklerle oynamak (tamam sadece siyah kullandım ama o siyahın getirdiği zorluğa rağmen o renkle oynayıp tutturabilmek benim için çok güzel oldu) çok hoşuma gitti. Her ne kadar suratsız çıksam da sona doğru bir baş ağrısı girdi, bir de rockçılığın ağırlığını vermek istedim:p

Bu ise kedimi kesip geliyorum fotoğrafım :)))


Şaka bir yana oğlumu yedirtmeyiz! :))))

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , , , , ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Bende lise donemimde rockci olanlardanm. Hem ergenliginde koyu rockci olmayanlarda bi sorun vardr bence :D cok basarili olms harikasn:)

    YanıtlaSil
  2. Ezgi ha-ri-ka olmuş çok yakıştırdım sana bu makyajı :))

    YanıtlaSil
  3. İşte buna bayıldım! Arada bir taksime, kadıköy'e gidip rock barlarda takılmalısın bunu değerlendir mutlaka :D

    YanıtlaSil
  4. Senin yüz mizacına çok giden bir makyaj uygulaması olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim size de çok yakışmış, bu etkinlikte gerçekleştirdiğiniz makyajları çok severek takip ediyorum ve çok başarılı buluyorum;)
    Bende 24 lü fırça seti olan çekilişime davet etmek istiyorum sizi, katılırsanız çok mutlu olurum http://egloggunluk.blogspot.com/2013/11/yilbasi-hediyesi-isteyen-var-mi.html teşekkürler ;)

    YanıtlaSil