Kamelya.com'dan 5 Blogger'a 100 TL Değerinde Hediye

Merhabalar,

Miskin Kek'in bloğunda gördüğüm değişik usullü çekiliş misali bir post hazırlamak istedim. Sanırım zaten bu postu hazırlamakta şartların arasında:)

Neyse efenim, kamelya.com'u ben ilk defa duydum o yüzden hem siteyi öğrenmek hem de yeni ürünler denemek bir blog yazısına mal olacaksa neden olmasın, şansımı deneyeyim dedim:)

Kamelya.com bildiğimiz dermokozmetik sitelerinden, kozmetikten temizlik ürünlerine; kofrelerden saç bakımına kadar bir çok ürün var bünyelerinde. Sanırım en kısa zamanda bende cilt bakım ürünlerimi buradan tamamlayacağım :)

Eğer sizde 100Tl'yi geçmeyecek şekilde bir hediye kazanmak ve bu çekilişe dahil olmak istiyorsanız, bloğunuzda bir post hazırlamalı, istediğiniz hediyeleri de bloğunuzda duyurmalısınız. Hadi o zaman ne duruyorsunuz, siz de şansınızı deneyin bence:)

Şimdi gelelim benim neler seçtiğime:)


Ben MAC'in 15li refill paletini, tabii bunun dış tarafını (ne denir aklıma gelmedi:/) ve fırça temizleyicisini istiyorum. Ve umarım benim olurlar:)

Şartları görmek ve katılmak için Miskinkek Bloğuna uğramayı unutmayın :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

3 yorum: