Ürün İncelemesi#86 / Review#86 : AVON Reddy For Me

Merhabalar,

Bugün sizlere yeni aldığım ama aldığımdan beri (yaklaşık 4 gün) hep denediğim ve yakın zamanda da dudaklarımda sıkça göreceğiniz için hemen yazmak istediğim AVON'un yeni çıkardığı rujundan bahsedeceğim.


Biliyorsunuz ki (artık sıkılmışsınızdır eminim) ben mat ruj seviyorum, e o halde bunu neden aldın diye sorabilirsiniz onu birazdan açıklayacağım. AVON'un ürünlerine artık çok önyargılıyım, gerek alerji yapması nedeniyle gerekse kötü çıkacağını bilmemden dolayı. Bu ruj ise bu iki duygumun ortasında yerini aldı bile.


Ben bu ruju sırf, yeni başlayacağın Yılbaşı serisi için aldım desem yeridir. Normalde bu kadar simli, bu denli zor bir ruju kullanmam. Ne kadar kırmızıyı seversem seveyim bu o "kırmızı" görünümlü değişik rujlardan. Kırmızı rengini içerisindeki simlerin verdiğine inanmaya başladım. Sanki ruj değil de bir kalıp simi dudaklarınıza sürüyormuşsunuz hissi yaratabilir, doğaldır :)


Yine bütün olumsuzluklarımı konuşturduğumun farkındayım :) Ancak cidden çok zor bir ruj. Ben bunu 3-4 kere daha videolarda kullanırım sadece.

- Sürümü biraz zor geldi bana, kontrolsüz olursanız kötü bir görüntü bırakabilir.
- Kalıcılığı ortanın bir tık altında, bu da içerisinde ki simlerden kaynaklı.
- Ruju silseniz bile dudaklarınızda sim kalıntıları olduğunu göreceksiniz, bu da bir süre sonra yüzünüzün tamamına dağılıyor.
- Dudaklara dolma yapıyor, her ne kadar mat olmasa da ilk sürdüğünüz anda (ve yukarıda ki fotoğrafta) bunu göreceksinizdir.

Diğer renklerini de gördüm, sanırım en zoru bu renk içlerinde. Siz kullanıyor musunuz? Yorumlarınızı duymak isterim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

12 yorum:

  1. Pazar gunu seni kirmizi rujla canlandiriyorum gozumde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında emin değildim ama sanırım kırmızı süreceğim :**

      Sil
  2. daha denemedim avonun bu rujlarını ama mercan rengini merak ediyorum ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de niye bu rengi aldım hiç bilmiyorum, elime alınca direk videolarda kullanılabilir diye düşündüm, başka da kullanılmaz zaten:/

      Sil
  3. merhaba, gerçekten çok güzel ve hoş duran bir rengi varmış :))
    çok beğendim, güzel günlerde kullanman dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de kullandım, cidden sürümü çok zor bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevindim, yoksa dedim ben mi çok önyargılıyım Avon'a :/

      Sil
  5. Ruju gördüğüm yerde arkama bakmadan kaçmak istedim en nefret ettiğim ruj tipi bu kesinlikle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de böyle olduğunu bilseydim emin ol 5 kuruş harcamazdım :/

      Sil
  6. Avonun bu rujunu degil ama baska rujlarini denedim. Bence kesinlikle alinmamali. Ben NARS+in kirmiyi kalem rujunu kullaniyorum, ustune kalem ruj tanimam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NARS sanırım bu konuda bir numara, Clinique'den de memnun değildim ben:/

      Sil