Ürün İncelemesi#85 / Review#85 : H&M Kirpik Kıvırıcısı

Merhabalar,

Bugün sizlere yaklaşık 3-4 aydır severek kullandığım bir kirpik kıvırıcısından bahsedeceğim. Bir kirpik kıvırıcısndan nasıl bahsedilir bilmiyorum ama elimden geleni yapacağım :)


Elimde markasını bilmediğim bir kirpik kıvırıcım vardı ama yine de bunun rengine vurularak aldım. Diğeri de zaten 2-3 yıldır benimle olduğu için artık yenilenme vakti gelmişti. Öyle kirpik kıvırıcı manyaklığım yok ama işte rengi çok güzeldi, dayanamadım :) Zaten hep ambalajlar bizi bu hale getirmiyor mu?:)


Aldığımdan beri severek kullandım, kirpik kıvırma konusunda iyi, biraz sert bir yapısı var bu da kirpikleri daha güzel kıvırmasını sağlıyor bence. Paket içinden 2 adet yedek lastik çıkıyor ama ben onları ne yaptım bilmiyorum :) 2 ayda bir göz makyaj temizleyicisiyle ucunu temizliyorum. Gördüğünüz gibi ne kadar silersem sileyim kirpiklerimde rimel kalıyor.

Eğer ilk defa alacaksanız ya da kullandığınız eskidiyse fiyat performans bakımından çok çok iyi bir ürün. Kesinlikle öneriyorum! :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. İlk defa alacağım öyleyse şansı buna vereyim. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalacaksın, hem uygun fiyatlı hem de güzel iş görüyor:)

      Sil
  2. Gördüğüm zaman almadığıma pişman oldum bunu çünkü 2 aydır bulamıyorum gelmiyor bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim H&M kozmetiğinden "iyi ki" almışım dediğim tek ürünü bu oldu, bunda da pigment sorunu yok ondan sanırım :))

      Sil