SaatiniYarat.com

Merhabalar,



Sanırım ilk defa bu kadar güzel bir reklama imza atıyorum. Ben kendi adıma çok mutluyum bunu yazmaktan dolayı ama eğer siz reklamlara ilgi duymuyorsanız okumayabilirsiniz tabii ki :)

Bugün sizlere aslında bir çok blogta gördüğünüz, çekilişlerle de hediye edilen bir saatten bahsedeceğim! Kendinizin istediğiniz gibi yaratabildiğiniz, yaratıcılığınızı konuşturduğunuz bir site burası, istediğiniz saati istediğiniz şekilde yaratıyorsunuz. Ben tabii ki erkek arkadaşımla bir fotoğrafımızdan yola çıktım ve uygulamayı yaptım. Eğer sizde güzel bir hediye arıyorsanız bakmanızı tavsiye ederim :)

Burayı tıklayarak siteye gidebilir ve saatinizi yaratmaya başlayabilirsiniz. :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Harika olmuş Size sonsuz mutluluklar dilerim canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esas ben sana çok çok çok teşekkür ederim:*

      Sil