MAC Makyaj Uygulaması

Merhabalar,

Bugün yine bol fotoğraflı bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce şu postta yazdığım Mac - Hersheyler etkinliğinden kazanmış olduğum makyaj uygulamasına nihayet dün gidebildim. Aslında bu sefer neden olduğunu bilmiyorum ama hiç gidesim yoktu, sanırım daha öncelerde yaşadığım uygulamalardan çok memnun kalmamamdan dolayı böyle oldu ama yine de kazanmışken kullanmamak olmaz deyip düştüm Palladium yollarına.

Dün akşam 18:30 olan randevuma yine erken gidip baya kurcaladım ürünleri, şansıma da çok peşimde gezen olmadı. Daha önceden görmediğim, öğrenmediğim şeyler öğrendim. O bakımdan gittiğime çokta pişman değilim :)

Şimdi gelelim makyajımda neler kullanılmış, hatırladıklarımı yazacağım çünkü renkten çıkaramadığım ve salaklık edip isimlerini de almadığım için öncelikle özür diliyorum.


Kuru cildimden dolayı öncelikle Fix+ sıkıldı yüzüme, ferahlatması çok güzel zaten kullandığım bir ürün olduğu için çok etkilemedi:)
Göz altlarımdaki AZ olan morluklar için Fast Respond Eye Cream uyguladı mua Elif Hanım ve beni acayip şaşırtan bir şey yaptı. Bu kremi 217 karıştırma fırçası ile uyguladı! Kremler bu şekilde uygulanmalıymış çünkü zaten kan dolaşımı az olduğundan oluşan torbalar, morluklar için fırça ile sürmek oradaki kan akışını hızlandırdığı için daha etkili olacağını söyledi ki bende bundan sonra böyle uygulayacağım :)
Yüzüme ise yine Miniralize serisinin kremi uygulandı. Bunu da 187 ile dairesel hareketlerle uyguladı, yine aynı sebepten ötürü. Fırça ile uygulamadan ben çok memnun kaldım. 
Cildimin çok kuru olmasından dolayı, bu sefer ilk defa Miniralize serisinden bir fondoten kullanıldı ve ben ciddi anlamda çok beğendim. Elimde kullandıklarım sanırım bitince Lancome almadan önce bunu da bir denemeyi düşünmeye başladım
2 adet mat, 1 adet simli 1 adette pressed pigment kullandık ama gelin görün ki onların hiç birinin isimlerini almadım :(
Göz kalemi olarak Technakol serisinden Graphblack kullanıldı ki resmen bayıldım ve uygulama sonunda bundan bir tane aldım. (43TL) Düşük göz kapaklarım nedeniyle eyeliner uygulamamı söyledi Elif Hanım, sadece üst kirpik diplerimin ortasına siyah bir kalem uygulayıp orayı doldurursam eğer aynı etkiyi verip gözlerimin daha büyük görünmesini sağlayacağını söyledi ve uygulama sonunda buna bizzat şahit olduğum için bundan sonra çok sevdiğim eyelinerden vazgeçmiş bulunuyorum. Artık Elif Hanım gibi kalem kullanıp gözlerimi düşürmeyeceğim:)
Studio Finish (NW25) ile göz altlarım kapatıldı ve Miniralize (NW20) ile göz altlarıma aydınlık verildi.
Kaşım için Lingering kullanıldı ki buna da bayıldım, elimdeki kaş ürünleri bitince bunu da almayı düşünebilirim, tam rengime uydu çünkü.
Allık olarak Gingerly kullandı, çok pigmentli bir ürünmüş, azıcık uygulamada bile çok fazla renk verdi. Bu kadar pigmentli olduğunu bilmiyordum şahsen.
Kirpiklerimi Haute&Naughty Lash kullanıldı, kirpik diplerime vura vura uyguladığımda kirpiklerimin ne kadar uzadığını gördüm bundan sonra ben de böyle kullanacağım sanırım. Ayrıca alt kirpiklerime de uygulama şeklimi değiştireceğim, bunu da bir videoda anlatacağım zaten, yazıda pek olmuyor:/
Dudağımda ise yine uygulama sonunda bayılarak aldığım Kinda Sexy kullanıldı, tam bir nude ve mat ruj!


Burada neden bu kadar sarımtırak çıktığımı bilmiyorum ama fondoten uygulamasından ve göz altı kapatıcısından sonraki görüntü bu şekildeydi. Bu hali beğenmedim elbette:)


Bu ilk erkek arkdaşımla karşılaştığımda çektiği fotoğraf. Çok yetenekliymiş(!) gerçekten şimdi farkettim. Hayır yani sorun benim fotojenikliğimden kaynaklanmıyor tabii ki!:)))

Ve şimdi flash kullanarak çektiğim bir kaç fotoğraf. Eve gelir gelmez bir video çektim, ne zaman yükleyeceğimi bilmiyorum ama orada daha doğal halini de görebileceksiniz. O yüzden bu şimdilik bu flashlı ve rujsuz halimi, sadece aslında göz makyajımı gösterebilmek için bu fotoğrafları ekliyorum.




Şimdi benim öğrendiklerime ve size aktarmak istediklerime gelirsek eğer;

1- Göz altı ve yüz kremini mutlaka fırça ile uygulamalıyım! Daha güzel bir his veriyor ve kan dolaşımını hızlandırıyor!
2- Eyelinerdan vazgeçip sadece kirpik diplerime simsiyah bir kalem sürmem gerekiyor. Karşıya baktığımda katlanan göz kapağımın o katlanma yerini eyeliner ile yok etmemeliyim!
3- Rimeli kirpik diplerimin alt tarafına vurarak uygulamam kirpiklerimi inanılmaz uzattı, alt kirpiklerime de alttan yukarı doğru sürmem gerekiyormuş.
4- Yüz hatlarım yuvarlak olmadığı için kontür yapmama gerek olmadığını söyledi. Bu sanırım eyelinerdan sonra en üzüldüğüm şey oldu, oysa ki en sevdiğim 2. şeydi bu benim:/
5- Gözlerimin dış tarafına V şeklinde göz kalemi uygulayıp bunu dağıtıp üzerine far uygulamam gerekiyormuş. O zaman gözlerim olduğundan büyük olurmuş.
6- Göz kremini alt kirpik diplerine ve göz pınarlarına yaklaştırmamak gerekliymiş, daha sonra concealer orada birikmeler yaparmış.
7- Son olarak ben bazen fondoteni elimle uyguluyorum, bu nedenle gün içinde mimiklerim sayesinde çizgilere dolma yapıyormuş. Hem fondoteni hem de concealerı uygularken cimri davranıp, fırça ile uygulamak gerekliymiş.

İşte benim çıkardığım dersler bu şekilde oldu, belki içlerinden biri ve ya bir kaçı size de yardımcı olur.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

17 yorum:

  1. Göz makyajına bayıldım!! :) Göz kremini fırçayla sürmek çok enteresanmış gerçkten :) Bundan sonra bende öyle yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevemedim sanırım simli kullanmayı sevmediğimden dolayı:/ Ben de bundan sonra fırçayla uygulayacağım verdiği his daha bir başka cidden:)

      Sil
  2. çok güzel makyajın :)
    6. maddeyi sevdim,7. maddeyi hiç yapmadım onu da yapmaya başlayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer İLK defa bir şeyler öğrendim ben de, bu maddeleri yaptıkça etkilerini de yazmayı düşünüyorum ki sonucu görebilelim. Ben de 7.de zorlanıyorum, bazen o kadar üşengeç oluyorum ki:/

      Sil
  3. Bende hâla lesson postunu yazıcam ne kadar tembelim yaw :)) mekyajın çok hoş olmuş canım değişiklik iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de büyük merakla bekliyorum çünkü kendime yılbaşı ya da doğum günü hediyesi olarak bir lesson vermek istiyorum, senin düşüncelerin çok önemli o yüzden sen yazana kadar bekliciiim :)

      Sil
  4. bu makyaj sana gerçekten çok yakışmış özellikle saç renginle müthiş olmuş !!! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç o şekilde düşünmemiştim ama evet resmen saç rengimde olmuş :) Çok teşekkür ederim:*

      Sil
  5. Makyajına bayıldım. Özellikle de gözlere. Bilgileri bizimle paylaştığın içinse teşekkür ederim kendi adıma. Hepsine dikkat edeceğim. Aslında ben eyeliner kullanmayı sevmiyorum. Gözlerimi küçülttüğünü düşünüyordum. Demek ki haksız değilmişim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için. Benim eyelinerdan vazgeçmem çok zor olacak:( En sevdiğim üründür kendisi, artık kırmızı ruj/eyeliner uyumu hariç kullanmayacağım:)

      Sil
  6. Güzel olmuş yazın da makyajın da :) insanın alıştığı şeylerden vazgeçmesi çok zor :( bi de eyeliner olursa tabi daha zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bugün de makyaj yapasım gelmedi, bakalım o alışkanlığı yapmamak beni nasıl etkileyecek:/

      Sil
  7. Çok güzel olmuş makyajın her zamanki gibi:) bilgilerde süper oldu paylaştığın için teşekkürler birde bir şey dicem göz altların inanılmaz kapanmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri kullanıp ben nasıl kapatıcılık yapamıyorum inan anlamıyorum yahu! Neyi eksik yapıyor olabilirim ki acaba? Ayrıca çok teşekkür ederim fıstık!:*

      Sil
  8. :):)allah allah ben mesela kapatıcı üzerine aydınlatıcı kullanmam senin göz altların baya aydınlık görünüyor birde böyle denicem:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır dur deneme! Bugün yaptım çok beyaz oldu, hiç güzel olmadıııı. Dedim ya aynısını yapıyorum, yaptım yine olmadı yine olmadı. Oysa ki bu sefer 217 ile de sürdüm ama olmadı:((

      Sil
    2. :):) yok denemedim daha:)valla bıkkınlık geldi zaten şu morluklarımdan hiçbir şey olmuyor:(

      Sil