10 TL Altında 10 Ürün İncelemesi

Merhabalar,

Bugün yine karşınıza bir video ile çıktım. Biraz geç kaldım biliyorum yine ama bu ara işte baya yoğunluk yaşıyorum. En kısa zamanda bir düzene oturtacağım yeniden yazılarımı. Bir de şu havalar erkenden kararmasa artık :/ Neyse efenim umarım fotoğraf güzel çıkmış diyerek bahsettiğim 10 ürünü yazıyorum. Daha detaylısına kanalımdan ulaşabilirsiniz.



Bahsettiğim ürünler;

Rimmel London - Glam Eyes Quard 
Essence - Kaş Kalemi
Rimmel London - Scandal Eyes Buttleproof Beige
Emily - Göz Kalemleri
The Balm - Mia Moore
Rimmel London - Match Perfection Concealer
Pastel - Blush On
NYC - All Day Long
Rimmel London - Stay Matte
Golden Rose - Cat Walk Maskara

**ps:Youtube MAC Kalem çekilişinin yeni kazanı da video açıklamalarında açıklanmıştır. Bir önceki kazanana mesaj atmama rağmen geri dönmediğinden yeni bir kazanan seçilmiştir.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , , ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. cok guzel urunlermis:)
    bu arada mimledim seni canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, bu mimi ben başlatmıştım bana geri dönmesi çok güzel olmuş, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. aaa :)) mimi serbest bırak dönerse senindir dönmezse senin olmamıstır :)) guzel bir mim bulmussun canım yoğunum bloglara cok bakamadım gozumden kacmıs ozaman :) neyse bi mim borcum olsun bulunca mimlicem seni:))

    YanıtlaSil
  3. farı çok merak etmiştim benim için yararlı bi yazı oldu sevgiler..
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pigmentasyonundan bahsetmemişim sanırım ama baya pigmentli ürün, bunu da belirteyim:)

      Sil