TAG : My First Time / İlklerim!

Merhabalar,

Yine yeni yeniden bir TAG videosu ile karşınızdayım :) Bunu yine video şeklinde yapmak istedim, ayrıca yine soruları yazıp bir kaç arkadaşımı mimlemek istiyorum, o halde önce videoya bakalım, sonra da sorulara geçelim :)



Şimdi sorular :)

1 - İlk aşkınızla görüşüyor musunuz?
2 - İlk çalıştığınız iş nedir?
3 - İlk arabanızın markası?
4 - Bugün ilk kim mesaj attı?
5 - Uyandığında ilk kimi düşünüyorsun?
6 - İlk öğretmenin kim?
7 - İlk uçak yolculuğunda nereye gittin?
8 - İlk yakın arkadaşın kim ve hala görüşüyor musunuz?
9 - İlk yatıya gittiğin kişi ve yer?
10 - Bugün ilk kiminle konuştun?
11 - İlk katıldığın nikah/düğün kimindi?
12 - Gittiğin ilk konser?
13 - Kırılan ilk kemiğin hangisiydi?
14 -  İlk piercingin?
15 - İlk yurt dışı seyahatinde nereye gittin?
16 - İzlediğini hatırladığın ilk film hangisiydi?
17 - Okuldaki ilk cezan neydi?
18 - İlk oda arkadaşın kimdi?
19 - İlk aldığın özel ders neydi?
20 - Youtube'da ilk kimin makyaj videolarını izlemeye başlamıştın?

Ben de bu soruları bir kaç arkadaşıma göndermek istiyorum, ister video olarak yapın isterseniz yazılı, herkesin yapmasını isterim :)


Ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Aaa ben yeni gördüm hemen yapıyorum büyük bir zevkle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son bir kaç gündür blogger bana çok adilik yapıyor, yazılarımı akışa koymuyor:/ Geç görmen normal kuzum:)

      Sil