Ürün İncelemesi#82 / Review#82 : RT Expert Face Brush

Merhabalar,

Bugün sizlere uzun zamandır çok severek kullandığım ve artık anlatabilecek kıvama geldiğim için vakit kaybetmeden bu fırçadan bahsetmek istiyorum.


İlk izlenimlerde "ne kadar güzel bir fırça, süper mükemmel" diyen neredeyse tüm yorumları okudum. Almadan önce "aman alt tarafı fırça, ne kadar abartılıyor" diye düşünerek, bir gün kargo ödemeden feelunique.com'dan satın aldım. İlk geldiğinde inanın 1 hafta kullanmadım, hem yumuşaklığından hem yeni olmasından hem de "fırça alttarafı" diye düşünmemden dolayı. 


Sonracığıma, bir elime aldım, bir kullandım. O gün bugündür elimden düşmüyor. İki ki almışım, iyi ki benim olmuş dediğim çok nadir ürün var maalesef, çoğunu seviyorum kullanıyorum ama "AŞIK" olduğum ürün sayısı bir elin parmağını geçmez. İşte bu da onlardan biri! Sıvı ürünleri uygulamada mükemmel, asla fırça izi bırakmayan, geçişleri kolaylaştıran, yanlış yapma ihtimalini ortadan kaldıran tek fırça. Gidip Türkiye'de ki diğer fırçaları almanız yerine sadece bunu almanızı gözüm kapalı tavsiye ederim. Henüz memnun kalmayan görmedim. Yıkamada hiç bir sorun teşkil etmiyor, şu ana kadar en ama en kolay yıkandığında ürünü kusan fırçam! Bir kere bebe şampuanına sürdüğümde hemen ürünü akıtıyor ve hemen de kuruyor. 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Okdr istiyorum ki bu fircayi ama internetten alisveris yapamiyorm kartm olmadgi icn:(

    YanıtlaSil
  2. bende çok seviyorum keşke bir kaç tane alsaymışım :) bende cloudtenbeauty'den almıştım bi ara tekrar bir şeyler alacağım eklerim sepete :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende pişmanım, 1 tane daha alacağım, hatta diğerlerini de tamamlamak istiyorum ama bakalım ne zaman olacak:/

      Sil
  3. Benimde favori fırçam :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil