Ürün İncelemesi#92 / #syafroditeventi Sponsorlarımız #4 : Alix Avien #114 Terracota Far

Merhabalar,

Bugün yine sponsorlardan gidiyorum arkadaşlar. Geçen günlerde yayınladığım videoda da kullandığımdan bahsetmiştim size bu farı, o günden sonra bir kaç kez daha kullanıp hakkında yeterli fikre sahip olduğumu düşünüyorum o yüzden de daha fazla bekletmeden bir an önce yazmak istedim size.


Rengini belki tam yansıtamadım burada emin değilim (yanlışlıkla tüm fotoğrafları sildiğimden mütevellit kendimi çok kötü hissediyorum:/) ancak elimde olmayan nedenlerden dolayı direk bu fotoğrafı koymak durumunda kaldım.

Şimdi gelelim farın bende yarattığı etkiye,

- Bir kere çok güzel bir geçiş rengi.
- Tek başına simsiyah bir eyeliner ile çok güzel uyum sağlıyor.
- Pigmentasyonu maalesef çok iyi değil, bir kaç kat uygulamanız gerekiyor. İlk katta rengini vermiyor.
- Kalıcığı 4-5 saat arasında, sonrasında ise bu canlılığını kaybediyor.

Bana bu farı deneme fırsatı veren Alix Avien'e ve 2 güzel insana teşekkür ediyorum.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Bayılmıştım bu farı ilk gördüğümde ama fiyatının 22 TL olduğunu görünce almaktan vazgeçtim. Güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 22 lira çok fazlaymış gerçekten. Eğer sponsorlardan gelmeseydi ben de gidip almazdım, bazı markaların fiyat politikasını hiç beğenmiyorum:/

      Sil
  2. Renk çok ilgimi çekti ama fiyatını görünce bende almaktan vazgeçtim :/

    YanıtlaSil