Blogger Etkinliği#9 : Retro Makyaj

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil  EceMerveÖzlem ve Selin 5 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Bu ilk zamanlarda çıksaydı keşke dediğim bir konsept, çünkü her zaman kullanmayı çok sevdiğim bir makyaj bu. Günlük hayatta da böyle gezdiğim çok sık oluyor:) O yüzden bu bir kendime "meydan okuma" değil :/ Şimdi bakalım önce nasıl seçmişim:)



Şimdi kullandığım malzemelerin neler olduğuna bakalım, sonra fotoğraflara geçeriz. :)

Retro denince akla eyeliner ve kırmızı ruj gelmiyor da ne geliyor yahu :) Evet o yüzden az malzemeyle bu konsepti atlattım :) [Hayır, dudak kalemi kullanmayı sevmiyorum!]


Urban Devay - Naked Basics
Rimmel London - Match Perfection
Rimmel London - Stay Matte
Sleek - Candy Blush
Maybelline - Great Lash
Alix Avien - Eyeliner Pen
MAC - Shroom
MAC - Studio Finish Concealer
Garnier - Göz altı BB kremi
MAC - RiRi Woo

Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben çok memnun kaldım sonuçtan, dediğim gibi ben bunu zaten kullanıyorum normal hayatımda, tabii eyelinerı bu kadar abartılı sürmüyorum. Allık olarak şeker pembesi değil, hiç kullanmıyorum ayrıca kaşlarımı da bu kadar koyultmuyorum ancak ben bu görüntüyü çok seviyoruuuum! :)






Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

19 yorum:

  1. Tatlım yine bütün şirinliğini fotoğraflara yansıtmışsın :)) Çok yakışmış çok güzelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotojenliğin F'sini geçtim hiç bir şeyinden anlamayan ben, en saçma halimin daha iyi olduğuna karar verip saçmalıyorum :) Teşekkür ederim canımcımm:*

      Sil
  2. çok güzel olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Retro makyaj /kendi makyajim diyebiliriz ozaman:) super olmus tatlm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet:))) Aslında kışın benim makyajım, yazın bomboş bir surat :)) Aa iyi fikir aslında:p

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Hahahaha saçmaladığım çok mu belli :))))))))

      Sil
  5. Eline sağlık Ezgicim sana kırmızı ruj çok yakışıyor

    YanıtlaSil
  6. Kırmıı rujuna bayıldım kuzum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gözde'cim, beğenmen çok hoşuma gitti :*

      Sil
  7. Kırmızı ruj sana çok yakışıyorr! Çok beğendiiimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni kırmızı ruj yorumunla<33

      Sil
  8. Kırmızı ruj bi sana bide merve boluğur a yakışıyor canım :) Ellerine sağlık gene çok güzel olmuşsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim. Benim kırmızı ruju sevdiğim kadar, bana yakıştığını söylemen beni çok mutlu ediyor :***

      Sil
  9. Dudaklara baaak <3 Maşallahh :))

    YanıtlaSil