DIY Dosyası : Palet Yapımı

Merhabalar,

Başlığa baktığınızda öyle her şeyi baştan bizim yapacağımızı düşündürüyor ama maalesef öyle değil :) Sadece yerinden çıkarıp takmak kendi yaptığımız bir şey :) 

Şimdi bakalım neler yapmışım, adım adım anlatmaya çalışacağım :)

İşi yaparken fotoğraf çekmeyi unutmuşum, o yüzden Instagram'a yüklediğim fotoğrafla başlıyorum anlatmaya, ilk önce elimde kullanmadığım Avon 4'lü farın iç kısmını görmüş olduğunuz törpü yardımıyla çıkardım. (Biraz zor oluyor onu söylemeliyim.) Daha sonra ise içerisine koymak istediğiniz farları seçiyorsunuz.


Ben the Balm'dan seçtim hem çıkartılması kolay hem de bazen yanımda taşımak istemiyorum bu yüzden buna öncelik verdim ama yine burada fotoğrafı olmayan Avon'un 2'li bir farını da ekledim paletime.


İçini çıkarınca, basıp açmalı yeri de gitti maalesef, o yüzden önünde böyle bir boşluk oluştu ancak bu kullanıma zarar veren bir şey değil, kapağı durduk yere açılmıyor.


İçerisinde the Balm'dan 2 far bir de aydınlatıcıyı koydum. Böylece tek seferde hepsi yanımda olacak, daha ne olsun. Ayrıca altta yarım ay şeklinde duran farlar, Avon'un Anew serisinde göz kreminin üzerine yerleştirilen farlar. Kremi annem kullanıp bitirdi ben de farlarını aldım. Yalnız çevresi çok yumuşakmış, törpüyle kanırtarak çıkarmaya çalışırken gördüğünüz gibi sol taraflarından bir miktar far döküldü. Bu the Balm'da olmadı.


Şimdi nasıl çıkardığıma gelirsek farlar, elimde ki 2 palette yumuşaktı, bu işlemi sert kapaklı farlara yapamayabilirsiniz. Bildiğiniz gibi the Balm'ın dışı kartondan o yüzden her hangi bir sorun yaratmadı çıkarırken. Ancak Avon'un plastik yapısından dolayı biraz zor oldu. Kanırtarak çıkarmak zormuş, hem de dökülme yapıyor :) 2 paletinde farlarının altındaki yapıştırıcısı çıkarırken gitmediği için onlardan faydalanarak bu palete tekrar yapıştırdım. Eğer sizin yapacağınızda olmazsa, altına bir miktar silikon, yapıştırıcı tarzı bir şey sıkarsanız yine yapışacaktır. Eğer mıknatıslı ise paletiniz o zaman "buzdolabı üzerine yapıştırdığımız yemek dükkanlarının" mıknatıslarını alıp, keserek altlarına yapıştırabilirsiniz. Bu şekilde de mıknatıslı bir palet yapmış olursunuz :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım 

Share this:

, , ,

CONVERSATION

12 yorum:

  1. İnstagramda fotoğrafı görünce böyle bir şey geleceğini tahmin etmiştim :) ben cesaret edemiyorum şu işe nedense

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığımda gecenin 2:30'uydu, bir an hışımla kalktım ve yaptım. Ben de çok tırsıyordum ama karton olması işimi kolaylaştırdı, diğerlerine cesaret edemiyorum :(

      Sil
  2. Balmın kendi hali daha güzeldi canım yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sus sus hiç hatırlatma :/ Ama büyük haliyle yanımda taşımak çok zor oluyordu yahu :/ Yaptıktan sonra ben de pişman olmadım değil:(

      Sil
  3. Olsun buda zekice canım uzulme :/

    YanıtlaSil
  4. Ezgi nasıl kıydın canım Balm Jovi paletine ben üzerine toz bile konmasın istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme deme öyle deme :( Sizden her duydukça üzülüyorum ama yanımda taşımak çok zor oluyordu :(

      Sil
  5. Banada koca paleti yanımda taşımak zor geliyor bu yüzden yanıma far vs birşey almıyorum ama kıyamam ben Balm Jovi paletime yaa =/ Üzülme ama senin açından kolaylık olmuş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sabah 5 dk fazla uyumak için makyajımı şirkette yapıyorum, uzun zamandır da sırf büyük diye kullanmıyordum, sadece haftasonu kullanmakla da olacak gibi değildi, sizden her duydukça üzülüyorum :(

      Sil
  6. Böyle farlar genelde paletine silikonla yapıştırılır. O yüzden asıl paletinden vazgeçebiliyorsan önce alttan güzelce ısıtmanı öneririm :) Ben yanan mumun biraz üstüne doğru tutarak bekliyorum. Silikon eriyince çıkarması kolay oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin 2:30'da Instagram'da ki bir muhabbetten etkilenip kalkıp yaptım aslında o yüzden ilki acemice oldu. Peki şunu sormak istiyoruuuum, ısıtınca altında ki silikonun yapışkanlığı gidiyor mu? Ona göre bundan sonra öyle yapayım :*

      Sil