MİM : Cümle Tamamlama

Merhabalar,

Renkli Masallar bloğunun sahibesi beni mimlemiş, benim de en çok sevdiğim şey mim cevaplamak olduğu için bugün bloğumu bu mime ayırdım izin verirseniz. Lafı çok uzatmadan da mime geçmek istiyorum :)

Cümleleri gerçekten düşünüp genel yargılarımla cevaplayacağımı öncelikle belirtmek istiyorum, sadece kozmetik/makyaj şeklinde olmayacak ne yazık ki, düşündüklerim, yaşamımla ilgili olacak cevaplarım.


1- Elimden gelse bu ülkeden giderdim. Artık çivisi çıktı, sonra neden beyin göçü var deniyor :(

2- Kendi kendimi kontrol etmekte sinirliysem çok zorlanıyorum. Önüme gelen insanı ezip geçiyorum, sonradan pişman oluyorum belki ama sinirliyken gözüm kimseyi görmüyor. En çokta annem çekiyor bu huyumdan, canım annem :(

3- Beni en çok kaygılandıran şey kendime iyi bir gelecek hazırlayamayacak olmam sanırım. 1 yıldan fazladır çalışıyorum ama elde avuçta sıfır. Bu şekilde giderse bir arpa boyu yol gidememiş olacağım, emeklilikte taa 2045'te, ne olacak benim halim:/

4-Hayatımın en kötü anı, beni yetiştiren, ilk anne dediğim anneannemin öldüğü gündür. Kendimi evin kapısından dışarı atıp "ölmek istiyorum" diye bağırdığım sonrada kendimi kaybettiğim gündür.

5-Yalnızken en sevdiğim şeyleri yaparım. Aslında ben yalnızlığı çok seviyorum. Etrafımda insanlar varken de sevdiğim şeyleri yapıyorum belki ama yalnızken yaptığımda tadı bambaşka oluyor :)

6-Nefret ettiğim çok fazla şey var şu hayatta. Tek tek saymaya kalksam çok uzun sürer ki hepimizin böyle değil mi? Ama gerçekten en çok nefret ettiğim şey ikiyüzlülüktür.

7-İşim ile ilgili söyleyebileceğim tek şey, ortam ve patronlar bakımdan çok iyi olduğudur. Çalıştığım firma aile firması, 2 kişi hariç herkes akraba ama kendimi onlardan hissediyorum. Ancak yaptığım iş olarak bana hitap etmediğini bunca zaman sonra anladım. Bakalım neler olacak?

8-kadınlar/erkekler aslında birbirlerinden çok farklılar bana göre. Akıl yapılarımız, düşüncelerimiz, hayata bakışımız çok farklı. Herkes böyle düşünüyordur bundan eminim.

9-Hayat gerçekten dolu dolu yaşayabilene hayat. 

10- Çocukken yaptıklarımı özlüyorum ben. Sokakta oynayan son nesil olduğumu düşünüyorum. O gece yarılarına kadar saf saf oynanan oyunlar, arkadaşlıklar, kıskançlıklar, didişmeler, kısacası hepsi çok güzeldi. Şimdi ki apartman çocukları olarak nitelendirilen, sokakta oynayamayan çocuklara çok üzülüyorum. Gerçekten eksik büyüyorlar. 

11-Başkalarının zayıf tarafını bilmek, bunu farkedebilmek beni çok mutlu ediyor. Ancaak bunu kullanan insanlardan nefret ediyorum. Ben sadece farkındalığı seviyorum.

12-Yalan söylemek; aaa tüü kaka, demeyeceğim. Bazı küçük yalanlar hayat kurtarır! /Tabii fiziken ve ruhen kimseye zarar vermediği takdirde.)

13-Her şey kötü gittiği zaman, bir çıkış kapısının mutlaka olacağına inanırım. Annemin hep söylediği gibi "her inişin bir çıkışı, her çıkışın bir inişi vardır" bu söze inanırsanız mutlaka o kötü günlerden kurtulacak bir yol buluyorsunuz.

14-Geceleri, uyurken, top patlasa, deprem olsa hayatta uyanmam. Hatta 99 depreminde annem okula kaldırıyormuş edasıyla dönüp totomu uyumuşluğum var. Hatta geçen hafta yağışlı olduğu bir gece, annem gelip odamın camındaki çamaşırları toplamış, yatağımı çekip itmiş, ben hiç uyanmadım. O derece "ölü gibi" uyurum :)

15-Başkalarına göre ben dert babasıyım kesinlikle! Alakalı alakasız her konu bana anlatılır. Buna sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum çünkü bazen çok sıkılıyorum. Seviniyorum çünkü insanlar bana güveniyor, üzülüyorum çünkü kendimi onların yerine koyuyorum her konuda bu sefer ben de kötü oluyorum anlatılanlarda, bu nedenle aşağısı sakal, yukarısı bıyık be :/

16-Kurtulmak istediğim korku, iğne korkusu! Her ne kadar diş doktorum sayesinde bunu atlattığımı düşünsem de doktorumdan başkasına iğne yaptıramam ben, bunu biliyorum.

17-Bazen düşünüyorum da, hayat çok boş. Bazen öyle bir dalıyorum ki bu konuya, gerçek hayattan uzaklaşıp gidiyorum. Sanki bulutların üzerine çıkıyorum da oradan bakıyorum hayata. Bu felsefi konuya daha sonra gireriz, şimdi moralinizi bozmak istemem bu konuyla ancak benim uzun zamandır üzerinde okuduğum ve çalıştığım bir konudur bu.

18-En çok utandığım şey birinin beni övmesi. Gerçekten çok utanıyorum, yani ne gerek var şimdi bunları konuşmamıza diye düşünüyorum. Belki övülmek güzel ama o sırada yaşadıklarımı bir ben bilirim:(

19-Keşke ben, erkek olsaymışım diyorum bazen. Hayat onlara her açıdan daha kolay. Regli yok, makyaj yok, kaş-bıyık derdi yok. Yok üstüne yok yani. Hem de odunlar, hayata derinlemesine bakmıyorlar, hayat onlara güzel yani. (Biraz ağır mı oldu ne?)

20-Anlamıyorum, ülke bu durumdayken hala "savunabilenleri" anlamıyorum! Anlamakta istemiyorum çünkü biz hayata aynı pencereden bakmıyoruz. Hatta ben insansam eğer, onlar ne bilmiyorum!

Yapmak isterlerse ben de, Ece'yi ve Sevinç'i mimliyorum :) 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Çok keyifli bir mim olmuş, severek okudum.

    YanıtlaSil
  2. çocukluğumuzun doyasıya tadını çıkardık bol bol oyunlar oynadık, aynen öyle yeni nesil pek tadını çıkaramıyor. Ah ah zaman zaman annelerimizi üzüyoruz, hemen sonrası kalbimize saplanan sızı olarak geri dönüyor ya, onların kıymetini bilmemiz için daha zarar ziyana hamle yok, hayattalarken öpüp koklayıp sarıp sarmalamalıyız. Madem birer yetişkiniz ölçülü olmalıyız. Çoğumuz aynı şeyi yapıyor. Halbuki onların kalbi kristalden, kırılınca unufak oluyor :( Son pişmanlıkta fayda getirmiyor. Ülkemizle ilgili konuya gelince al benden de o kadar...Bu samimi, içten mim için çok teşekkürler Ezgi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde okuduğun için çok teşekkür ederim gerçekten çok mutlu ettin beni, mim için de çok çok çok teşekkür ederim:*

      Sil