Alice'in Konuk Yazarıyım : Makyaj Düzenim

Merhabalar,

Yazımı Alice'in bloğunda okumak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz :)

Öncelikle Alice'e bu seride bana da yer verdiği için çok teşekkür ediyorum. Hep böyle konuk yazarlarını okuyunca bende istiyorum diye düşünüyordum. Sonra baktım yeni yazarlık ilanı vermiş hemen mail attım ve işte karşınızdayım :)

Daha önce bir video çekmiştim makyaj düzenimle ilgili ama onun üzerinden çok sular aktı, yer değişti, masa yaptım kendime ve bir kaç düzenleneme aparatıyla yeni bir makyaj masasına kavuştum. 

Gelin öncelikle genel görüntüsüne bakalım hep birlikte..


Burada önceden gömme dolap vardı, onu çıkardım ve odamda çok yer kaplamadan bu yeri değerlendirmiş oldum. Sol altta 5 çekmeceli Alex, sağda bir puf var. Pufun önünde gördüğünüz morluk ise; Gratis, bitenler poşetim :)


Masamın sağ cam tarafına yine Ikea'dan aldığım aslında fotoğraflık olan bu ince rafı koydum. Üzerine 2 tane fırçalığım sığdı. Diğer büyük geldiği için masamın üzerinde duruyor. Ortada ise severek kullandığım ojelerim var. Ön tarafına 5 tane mum koydum onlar ise yılbaşı videomda kullanacağım dekorasyon, normalde çok mum seven bir kişi değilimdir.


Masamın sol tarafında ise yine ve yine baş tacım Ikea'dan aldığım mutfak dolabı içi düzenleyicisinin küçük boyu var. Alt tarafı kısa olduğu için küçük şişeler orada duruyor. Üst tarafta ise yine denenmeyi bekleyen ürünlerle günlük kullandığım şeyler duruyor. Deodorant, tonik, saç suyu gibi şeyler. Sağ tarafta ise videolarımda bana ışık versin diye bir gece lambası (aslında ona kendimce soft box yapmıştım ama göz zevkinizi bozmasın diye çıkardım) ve onunla aparat arasında ıslak mendik, makyaj temizleme mendillerim ve pamuğum duruyor. Önceki Benefit'in küçük kutusunda ise siyah nokta bandı, siyah maske gibi küçük şeyler var.


Pufun üzerinden çektim bunu da :) Masamın kuş bakışı hali de böyle :)


Masamın genel hali de bu şekilde, sağını ve solunu anlattım şimdi ise ön tarafına bakalım. Gözüm görmediği için bir de küçük ayna var masamın üzerinde, sağ arkada Tchibo'dan aldığım organizer, kırmızı plastik sepet ise kirli sepetim :) 


Bunda daha çok günlük kullandığım ürünleri tutuyorum. Pamuklar, makyaj temizleme çubukları, MAC'ten denemek için aldığım testerlar, kabuki fırçalarım, kirpik kıvırıcılarım burada. Alt rafında ise, daha çok videolarda kullanacağım malzemeler duruyor. Bir de zamanı geçmiş MAC kaş jelim var. Sahi back 2mac ne zaman gelecek bize?:)


Bu da kurtarıcımız, aşkımız Alex :)

Şimdi gelin çekmeceleri beraber karıştıralım :)


İlk çekmecede karşımıza baz/kapatıcı ve rujlar çıkıyor. Arka tarafta genellikle çekilişte vereceğim ürünleri saklıyorum. Ya da yeni sahibini bekleyen ürünleri :) Kapatıcı aşkım sanırım belli :) Rujlarım ise minimum sayıda, çünkü mat ruj bulmak zor :/


2.çekmece de göz ürünlerim duruyor. Tekli farlar (en arkası gözükmüyor bölmenin orada ise tekli farlarım duruyor) göz kalemlerim, eyelinerlarım rimellerim. En önceki mutfak için olan apartta ise tekli farlarım ve krem ürünler duruyor. 


Geldik 3. çekmeceye, burada ise yüz ürünlerim var. Fondoten, pudra, allık, bronzer ve aydınlatıcılarım. En sevdiğim çekmecem burası :)


Geldik kozmetik olarak son çekmecemize. Burada ise paletlerimi ve en arkada yedek pamuklarımı saklıyorum. Arkada ki gözde 2'li ve 4'lü farlar, diğerleri ise paletler. Hepsinin yerleri hiç değişmiyor :)


Ve gelelim en alt çekmeceye, burası gördüğünüz gibi karmakarışık. Doğallığını kaybetmemesi adına hiç el sürmeden fotoğrafladım. Şu sol arkada görmüş olduğunuz kutuda stoklarım var. Makyaj temizleyici, küçük seyahat kapları var. Biodermalar'da oradan el sallıyor bize :) Makyaj çantalarım, boş MAC kapları, epilasyon aleti, saçım için kullandığım ilaçlar ve bir kaç küçük hediye olarak vereceğim şeyleri burada saklıyorum. Burası biraz stok çekmecesi, hee bir de canım tripod'umda burada duruyor:)

Şimdi gelelim en sevdiğim 5 makyaj ürününe. Öncelikle drugstore olarak tabir edilen markalardan seçtiğim 5 ürüne bakalım.


Tabii ki beni Mary Lou'suz düşünebilir misiniz? Gelmiş geçmiş en sevdiğim, en beğendiğim kozmetik ürünümdür. Kullanmaktan hiç vazgeçmeyeceğim üründür. Uzun zamandır kullandığım ve çok memnun kaldığım, çok bereketli bir diğer ürün ise Rimmel London Match Perfection fondotenim! Tam rengimde, çok seviyorum kendisini =) Bir diğeri ise benim yeni favorim, günlük hayatta kapatıcılığını beğendiğim Garnier göz altı BB kremi, hiç beklemediğim kadar iyi çıktı. Bir diğeri Maybelline Great Lash maskara, neden Türkiye'den kaldırıldı bu ürün bilmiyorum ancak çok ama çok beğeniyorum. Bir diğeri ise benim aşkım kırmızım Mia Moore rujum! Bu 5'inden vazgeçmem!

Drugstore top 5 yapmışken bir de çok severek kullandığım Highend ürünlerden oluşan bir top 5'de yapmam gerekli diye düşündüm. İşte onlar;


Urban Decay'in 3 far paletini de kullandım ama bunun kadar kullanışlı ve memnun kaldığım bir paleti olmadı. Neden bilmiyorum ama Naked Basics benim için gelmiş geçmiş en güzel palettir. Diğer 2 ürünüm de NARS'tan, kapatıcı çılgınlığıma son veren bu 2'li kapatıcı benim bütün arayışlarıma son verdi, yalnız çok çabuk bitecekmiş hissi verdiği için çok fazla kullanmaya elim varmıyor :( Diğeri ise Orgasm ve Laguna ikilisi! İkisi de NARS'ın klasiği, aynı yerde olması çok güzel. Henüz yeni aldığım hem mat hem de nude sevdamı sona erdiren MAC Kinda Sexy ise kısa zamanda favorilerime girdi bile. Son olarak Clinique High Length maskara, bunun da fırçasına bayılıyorum. Kirpikleri çok güzel ayırıyor o yüzden vazgeçilmezim :)

Benden bu kadar kızlar, okuduğunuz için sizlere çok teşekkür ediyorum.
Alice'e de bana bu imkanı verdiği için bir kez daha teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın...

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder